24 iunie 2021

Smoothie cu apio


Dupa cum va mai spuneam, am o lista cu retete pe care vreau sa le pregatesc cu bauturile organice Naturli' 💓  Multumesc inca odata,  BUZZStore, Naturli' si Orkla Foods Romania pentru ca mi-ati oferit ocazia de a testa aceste produse minunate. 😘

Astazi postez un smoothie care este foarte pe placul meu - fresh si foarte reconfortant.
 L-am mai pregatit in variante putin diferite, dar niciodata cu Naturli' organic Oat ZERO. 
Este  BIO, din ovaz, nu are zahar adaugat si este fara gluten. 

Nu voi insista asupra proprietatilor terapeutice. Stim cu totii ca orice fructe sau legume, daca sunt consumate crude - aduc organismului un aport sporit de vitamine si minerale.

Am folosit:

- 1 tija apio
- 1 castravete curatat de coaja
- 1/2 avocado
- 1/2 lamaie (fara coaja)
- 300 ml bautura organica Naturli' Oat ZERO

Simplu ca buna ziua! 
Mai jos vedeti toate ingredientele spalate, curatate si taiate. 
Le-am pus in paharul blenderului impreuna cu bautura Naturli, am apasat butonul PULSE pentru cateva secunde si gata!  😊


A rezultat un smoothie cu o textura putin mai groasa, iar culoarea este verde deschis.
Din punctul meu de vedere, aceste arome se combina foarte bine si este foarte fresh.

Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.

Nota personala:

- pentru o textura mai subtire - se poate adauga mai multa bautura organica Naturli'

- lamaia este optionala, dar contribuie la gustul fresh si ajuta ca avocado sa nu oxideze

- este preferabil sa fie consumat imediat, dar se poate si pastra in frigider cateva ore (5 - 7 ore) fara sa-si schimbe culoarea

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu