30 iunie 2021

Panna Cotta cu cirese si bautura organica Naturli'

 

O alta reteta pe care am pregatit-o  cu bauturile organice Naturli' 😊 💓  Multumesc,  BUZZStore, Naturli' si Orkla Foods Romania pentru ca mi-ati oferit ocazia de a testa aceste produse minunate. 😘


Am folosit:

- 150 g cirese 

- 150 ml bautura organica Naturli' Oat ZERO

- 1 lingurita indulcitor lichid din stevia

- 4  g gelatina granule


Pentru partea alba am folosit:

- 300 ml bautura organica Naturli' Oat ZERO

- 1 lingurita indulcitor lichid din stevia

- 4 g gelatina granule

- esenta de vanilie


Este foarte simplu si de mare efect 💓 Desigur, nici gustul nu este ma prejos 😍

Prima data am pus gelatina sa se hidrateze in 2 linguri cu apa foarte rece.

Apoi am spalat si  am  scos samburii din cele 150 g de cirese si le-am transformat in piure cu ajutorul benderului. Pentru ca am dorit sa am un piure cat mai fin - am strecurat sucul si piureul rezultat.

Am topit la microunde gelatina hidratata - doar cateva secunde pentru a nu se infierbanta prea tare si sa nu-si piarda proprietatile. Am adaugat-o in piureul de cirese, am omogenizat si apoi am adaugat bautura Naturli' si indulcitorul lichid.

Am turnat compozitia in pahare. Pentru un aspect mai sic 😉 am pus paharele inclinate intr-o cutie de plastic - asta am gasit potrivit si la indemana 😉





Am pus apoi totul la frigider pentru aproximativ 3 ore.

Pentru partea alba a acestei panna cotta a fost si mai simplu. Pur si simplu am pus gelatina la hidrattat in apa rece pentru aproximativ 10 minute, am topit-o cateva secunde la mirounde si am adaugat-o in bautura organica Naturti Oat ZERO impreuna cu infulcitorul lichid si putina esenta de vanilie.

Am scos paharele de la frigider si le-am pus pe masa - drepte. Am turnat compozitia alba si cam atat. Le-am dus iar in frgider pentru alte aproximativ 3 ore. 



Tot ce pot sa spun este ca timpul de asteptare este cam mare pentru un pofticios ca mine. 😊 Dar a meritat!!! A fost atat de fresh!  Si... faptul ca  este fara zahar si este cu Naturli' 100% din plante - mi-a linistit constiinta.

Nu pot sa ma abtin si mai las aici cateva poze apetisante - facute pe fuga 😀



Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.


Nota personala:

- din cantitatile de mai sus au rezutat 3 portii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu