21 iulie 2021

Ceburece din dovlecei cu piept de pui si cascaval


 Suntem in plin sezon al dovleceilor 💓
Noua ne plac mult si-i pregatesc in fel si chip... ciorba, pane, umpluti, salata cu maioneza sau pur si simplu ii adaug in salata alaturi de alte legume. Sigur ca uneori fac si chiftele sau clatite. Ma bucur de fiecare data cand gasesc o alta reteta  cu dovlecei. Nu ezit deloc sa o pregatesc 😉

De data aceasta am facut ceburece. Va spun la final impresiile 😉

Am folosit:

- 400 g dovlecel
- 3 oua
- 200 g faina
- 1 lingurita praf de copt
- sare

- 300 g piept de pui tocat
- 1 galbenus de ou
- ceapa verde
- sare, piper

- 100 g cascaval (aproximativ)

Eu am avut un dovlecel putin mai mare si a fost necesar sa inlatur semintele si partea moale. Am razuit pulpa ramasa si apoi am cantarit-o. Am avut aproximativ 400 g 

Peste dovlecelul razuit am adaugat putina sare, am amestecat putin si l-am lasat sa stea asa aproximativ 10 minute. Apoi l-am scurs bine de sucul lasat in bol si am adaugat ouale, faina, praful de copt, putina sare si piper


Am amestecat totul si a rezultat o compozitie care curge, dar care trebuie intinsa cu lingura in tigaie


Am pregatit cu carnea...


Am incins o tigaie teflonata, cu fundul gros si am sters-o cu un servetel usor imbibat in ulei
Am pus aproximativ un sfert din compozitia cu dovlecei si am intins-o cat de cat uniform. Cand a inceput sa se usuce pe deasupra, pe jumatate - am pus un sfert din compozitia de carne si apoi un sfert din cascavalul razuit.



Am adus jumatatea libera peste umplutura si am presat usor


Ceburecele formate astfel, le-am transferat intr-o tava pentru cuptor. Am razuit putina braza uscata si le-am bagat in cuptorul preincins la 180 grade pentru aproximativ 30 de minute


Imaginile de mai jos sper ca sunt destul de apetisante si va indeamna si pe voi sa pregatiti reteta 😉


In farfurie am adaugat putin ketch-ul si fulgi de peperoncini. 
Ne plac foarte mult si deja am refacut reteta, dar am inlocuit canea de pui cu carnat picant chorizo
Suuuuper bun si asa! 💓💓💓






Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

- se pregatesc foarte usor

- umplutura se poate schimba cu aproape orice carne sau mezel, dar cascavalul trebuie sa ramana prezent 😀

- sunt o gustare excelenta, dar pot sa tina cu succes si locul cinei 

- Sursa AICI



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu