14 iulie 2021

Pancake cu cascaval


Iubim pancake-urile atat dulci cat si sarate. 💓💓💓
De data aceasta am pregatit pancake cu cascaval.

Am folosit:

- 2 oua
- un praf sare
- 250 ml lapte
- 170 g faina
- 1/2 lingurita praf de copt
- 70 g cascaval
- ceapa cives

Am separat albusurile de galbenusuri. 
Peste galbenusuri am adaugat sarea, laptele, faina si praful de copt. Am omogenizat bine, astfel incat sa nu ramana cocoloase de faina. Apoi am adaugat cascavalul razuit si ceapa cives


Albusurile le-am batu spuma (nu foarte tare) si le-am incorporat in coca initiala cu ajutorul unui tel para


Am lasat amestecul sa se odihneasca aproximativ 5 minute. Apoi am copt pancake-urile in tava unsa/stearsa cu un servetel pe care am pus cateva picaturi de ulei de masline.
In momentul cand au aparut bule de aer la suprafata, le-am intors.


Au rezultat 10 pancake-uri pufoase si desigur - foarte delicioase 😍
Le-am mancat cu smantana. 😉
Nu-mi spuneti ca este ciudat... O fi, dar este foarte gustos! 😇



 Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.



Nota personala:

- nu as schimba nimic la aceasta reteta 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu