22 noiembrie 2021

Briose cu branza si ketchup Sultan


Cand este vorba despre gustari si mai ales daca se pot consuma cu ketchup - nu ne intrece nimeni  😅😅😅

Ketchup-ul Sultan este preferatul nostru!!! 💓💓💓
De data aceasta am facut niste briose pe baza de branza si mult ketchup.

Am folosit:

- 3 oua
- 2 linguri de smantana
- 100 g branza telemea bine scursa
- 100 g cascaval
- 40 g branza cheddar
- 70 g faina
- 7 g praf de copt
- sare, piper
- 1/2 lingurita fulgi peperoncini

- 1/2 lingurita amestec verdeturi provence
- ardei rosu (1 felie) optional
- ketchup

Am pregatit toate ingredientele 😏


Briosele in general, dulci sau sarate - se pregatesc foarte simplu.

Am mixat ouale, am adaugat smantana si apoi contimentele.
Am omogenizat si am adaugat cele trei tipuri de branza si ardeiul rosu.
Am amestecat din nou si apoi, cu ajutorul unei spatule, am incorporat faina.

Am pregatit o tava pentru briose si am impartit compozitia in mod aproximativ egal.
 Au rezultat 12 briose de marime medie spre mare :) Deasupra am turnat pe fiecare cate "un pic" de ketchup.


Le-am copt aproximativ 25 de minute la foc mediu (cuptor preincalzit).
 Inainte cu 5 minute de a le scoate din cuptor am presarat pe fiecare putin cascava si branza cheddar.
 

Am o singura dilema in ceea ce priveste aceste briose.... Nu stiu cand sunt mai bune: calde sau reci...
Dragele de ele.... nu au apucat sa se raceasca 😍😍😍



 Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

-cu branza de capra cred ca sunt si mai gustase. Notez! 😉
- nu a fost necesar sa mai adaug sare 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu