19 noiembrie 2021

Budinca de chia cu zmeura


Este un mic dejun sanatos si gustos, dar poate fi si o gustare minunata si revitalizanta pe parcursul zilei.

 Se pregateste foarte simplu din: 

-  50 g seminte de chia, 
- 150 ml lapte,
- aproximativ 2 linguri de miere de zmeur
2 - 3 linguri de zmeura congelata

Chiar nu-i nici o filosofie.😊
Am pus seara semintele de chia in lapte, am amestecat si am adaugat si mierea. Le-am lasat in frigider pana a doua zi cand am impartit budinca in doua pahare si am decorat-o zu smeura congelata zdrobita, cateva afine si frunza de menta. 
Gata! Asta este tot!  😍



Mierea de zmeur are o aroma fresh si este foarte apreciata datorita calitatilor sale curative specifice. Are proprietati de reintinerire a tenului si previne aparitia osteoporozei.

Pe site-ul bio-getica.ro gasiti multe sortimente de miere bio.
 Aruncati o privire! Sunt sigura ca nu veti regreta 🤗

 Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

- se mai poate adauga miere deasupra
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu