15 noiembrie 2021

Pasta picanta din fasole boabe si sfecla rosie


Asa cum mai spuneam, am acceptat cu  drag  provocarea "O zi vegetariana" lansata de Arovit.
Am pregatit o pasta de fasole tartinabila, dar putin altfel 😉
Am combinat fasolea cu sfecla rosie coapta, iar lista condimentelor pe care le foloseam de obicei - am completat-o cu chimen.

Noua ne-a placut mult si chiar am trecut-o pe lista aperitivelor cel putin interesante pentru diverse ocazii 😉😊😋

Asadar, am folosit:

- 1 conserva mare fasole alba boabe
- 2 catei mari de usturoi
- 60 g sfecla rosie coapta (aproximativ)
- 50 ml ulei de masline 
- 1/2 lingurita chimen
- sare, piper
- chives
- seminte de susan
- aprox 30 - 50 ml zeama de la fasolea din conserva


Recunosc ca este pentru prima data cand folosesc aceasta conserva si am fost foarte placut impresionata cand am vazut ce boabe mari are.😍
Era cat pe ce "sa schimb macazul" 😊 Parca imi era mila sa le zdrobesc cu blenderul...
Totusi, in cele din urma mi-am urmat planul initial cu gandul ca prima data cand achizitionez o alta conserva, sa o pregatesc altfel.

Peste boabele bine scurse am adaugat feliile de sfecla rosie (coapta), usturoiul, putina apa din conserva si restul condimentelor. Am blendat cu simt de raspundere si am adaugat cate putina apa.
Cand am obtinut consistenta dorita, am adaugat cam jumatate din cantitatea de ulei de masline.
Am omogenizat si am potrivit gustul de sare si piper.

Gata! Asta a fost tot! 😍


Am transferat pasta rezultata intr-un bol, am adaugat  diferenta de ulei de masline, am  presarat seminte de susan si chives tocat.

Noi am mancat cu paine din faina integrala si seminte, dar se potriveste de minune si cu paine prajita.




 Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.


Nota personala:

-  Culoarea mi s-a parut cam stridenta, dar gustul mi-a placut tare si apoi chiar nu a mai contat. Acum o gasesc interesanta si chiar imi place 😂

- planuisem sa adaug si dulceata de ardei iute, dar usturoiul si piperul au dat un gust suficient de picant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu