3 decembrie 2021

Crochete din cartofi si mazare


Pentru provocarea "O zi vegetariana" lansata de Arovit m-am gandit la aceste crochete din cartofi imbunatatite cu mazare 😉

Am folosit:

- 450 cartofi curatati
- 100 g mazare bine scursa
- 1/2 ardei capia rosu
- 50 g amidon
- 3 catei de usturoi
- patrunjel si marar verde
- sare, piper
- fulgi peperoncinii

Am mai avut nevoie de:

- cateva linguri de faina
- ulei pentru prajit

Am pregatit toate ingredientele.
Am curatat cartofii, i-am fiert in apa cu sare si i-am zdrobit ca si pentru piure.
Am scurs mazarea, am tocat ardeiul capia si verdeata, am razuit cateii de usturoi si am pregatit amidonul si condimentele.


Am pus toate ingredientele in bolul cu piure de cartofi si mazare.


Am amestecat bine si am format crochetele - rotunde si batoane


Le-am dat prin faina...


....avand grija ca inainte sa le pun in baia de ulei sa inlatur excesul


Cand au fost rumenite usor peste tot, le-am scos pe servetele absorbante.


Am procedat astfel cu toate.
Noi le-am mancat cu dulceata de ardei iute si au mers la fix 😊
Dar sunt gustoase si cu ketchup sau alt sos care va place.



Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

- se poate adauga putin praf de copt

- se comporta bne la prajit si daca nu se dau inainte prin faina 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu