1 decembrie 2021

Experienta mea cu Yena


 Poate ca titlul acestei postari nu este chiar corect... 
 Poate ar fi trebuit sa spun: "...prietena mea Yena..."
V-as fi bagat putin in ceata, nu? 😊
Nu stiu la ce v-ati gandit cand ati vazut titlul, dar va spun cu certitudine ca ne-am imprietenit bine de tot -  intr-un timp foarte scurt 💓😍

Mi s-a oferit ocazia sa testez cateva tavi din yena si din ce veti vedea mai jos - va veti da seama ca nu glumesc cand spun ca suntem prietene 😍
Cum in ultima vreme am inceput sa gatesc tot mai mult la cuptor, aceste tavi mi-au venit ca o manusa.
Sunt perfecte pentru cuptor indiferent daca acesta este pe gaz sau electric si avem multe avantaje atunci cand le folosim. Eu am observat cateva care pur si simplu ma incanta 💓
 In primul si in primul rand asigura o distribuire uniforma a caldurii in timpul prepararii termice a mancarii, iar transparenta sticlei ne permite sa observam procesul de preparare. 
 Clar! Mancarurile sunt mai gustoase si mai sanatoase 💓
 Se spala foarte usor doar cu apa calda si detergent de vase si nu prind deloc miros. Poate fi folosita fara nici o problema la o prajitura dupa ce am folosit-o la o friptura 😉

!!! Este adevarat ca sunt foarte rezistente atat la temperaturi joase cat si la temperaturi foarte mari, dar ESTE FOARTE IMPORTANT sa nu le supunem la un soc termic si nici nu este recomandat sa le folosim direct pe flacara de la aragaz!

Revenind la "testele" mele - va rog sa fiti indulgenti referitor la calitatea pozelor, dar sa ma credeti pe cuvant in ceea ce priveste aprecierile. Sunt pur si simplu entuziasmata! 😍

Priviti cum o bucata mare de carne s-a gatit foarte bine intr-un timp destul de scurt - folosind tava din yena dreptunghiulara Borcam Premium . 
Puteti vedea AICI mai multe detalii despre reteta 💓


Va vine sau nu sa credeti, dar in aceiasi tava am pregatit si o super pizza vegetariana 😍
Reteta AICI



In tava din yena patrata pentru cuptor Borcam Premium am pregatit o delicioasa crema de zahar ars la baie de abur. Culmea este ca tava folosita ca vas pentru baia de abur a fost chiar tava dreptunghiulara prezentata mai sus.



Relax! 😊 Aduc si produsul final 😉
Reteta este o adaptare a celei de AICI



Am considerat-o potrivita si pentru niste chifle  pufoase cu usturoi si verdeata 😘
Absolut delicioase au iesit! 
Reteta AICI



Placinta aceasta cu dovleac a iesit de-a dreptul bestiala in aceasta forma. S-a copt uniform si nu a fost necesar sa ung tava. De asemenea, nu am folosit la nici un preparat hartie de copt.




Aceasta tava - datorita design-ului cu detalii stralucitoare - ofera o nota de eleganta si am folosit-o ca suport - la masa pentru un pilaf de orez 😍



In ceea ce priveste tavile din yena pentru cozonac - Mojitex, pot sa va spun ca am planuri mari, dar totusi va pot arata cate ceva 😀

Un drob din maruntaie de miel si praz s-a copt PERFECT in forma pentru cozonac. 
Eu l-am numit "Drob de toamna", iar reteta este AICI





In aceiasi forma, fara nici un pic de teama ca ar putea imprumuta gust sau miros - am copt in urmatoarea zi un chec cu cacao - de post 😍
Reteta AICI




Acestea fiind spuse - inchei aici aventura mea de pana acum in ceea ce priveste testarea vaselor/tavilor din yena.  

Va pot spune cateva concluzii:

-  nu voi mai pregati vreodata o friptura in alta forma decat cea din yena 

- mancarea este mai gustosa si mai sanatoasa 

- am hotarat sa inlocuiesc cu forme din yena toate tavile din tabla/teflon pentru cozonac si chec.


Va invit sa aruncati o privire pe site-ul www.yena.ro. Sunt sigura ca nu o sa regretati! Veti gasi acolo  multe, multe articole pentru bucatarie, de cea mai buna calitate - produse premium.

Nu este deloc de neglijat faptul ca in aceasta perioada sunt si foarte multe reduceri de pret 💓










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu