16 ianuarie 2022

Paste Orecchiette cu creveti si usturoi


Astazi am pregatit in premiera creveti. Mai bine spus paste cu creveti si usturoi. 
O bunatate!!! 

Am folosit:

- 250 g creveti blansati
- 250 g paste orecchiette colorate
- 30 g unt (aproximtiv)
- 2 linguri ulei de masline
- 2 catei mari de usturoi
1/2 legatura patrunjel verde
- zeama de lamaie dupa gust
- sare

Reteta se pregateste foarte repede. 
Cand am inceput prepararea am avut toate inredientele pregatite.

Prima data am pus la fiert apa pentru paste (le-am fiert conform instructunilor de pe pachet).

In tigaia incinsa am pus aproximativ jumatate din cantitatea de unt si cele doua linguri de ulei de masline.
Am adaugat apoi crevetii scursi foarte bine de zeama ramasa in urma dezghetarii. 
Dupa aproximativ 2 minute i-am intors pe partea cealalta si am adaugat putina sare, usturoiul tocat fin si zeama de lamaie


Dupa alte 2 sau 3 minute am adaugat o parte din patrunjel...


...si apoi pastele fierbinti, diferenta de unt si cateva linguri din apa in care au fiert pastele.
Am amestecat cu atentie si am adaugat si diferenta de patrunjel.


Au rezultat 3 portii de paste absolut delicioase. Chiar nu ma asteptam sa fie atat de gustoase, mai ales ca nu au foarte mult sos (asa cum eram obisnuita) 




 Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

- in farfurie, am pus si cateva rondele fine de ardei iute


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu