7 ianuarie 2022

Paste fusilli la cuptor - cu de toate


Checul aperitiv si pastele la cuptor sunt preferatele noastre atunci cand vine vorba sa "reciclam" ce mai avem prin frigider.  Intodeauna ies foarte bune, dar de data aceasta au fost parca mai bune ca oricand 😉

Am folosit:

- 300 g paste fusilli
- 300 g mezeluri
- 5 oua
- 100 g branza
- 100 g cascaval;
- 50 g cascaval pentru deasupra
- 200 ml smantana grasa
- 50 ml lapte
- cateva felii de gogosar murat
- cateva masline verzi
- unt pentru uns forma

Am fiert pastele conform instructiunilor de pe pachet. Le-am turnat intr-o strecuratoare.
Intre timp am pregatit restul ingredientelor.


Intr-un bol am amestecat ouale cu smantana  si laptele.


Am adaugat cascavaul, branza, maslinele si gososarul murat.


Dupa ce le-am omogenizat putin am adaugat mezelurile. Am avut trei tipuri....


A venit si randul pastelor. Am amestecat usor totul...


...si apoi am turnat totul in forma din yena unsa cu unt.
Am nivelat si am presarat cascaval razuit.


Am bagat forma in cuptorul preincins la 180 grade pentru proximativ 30 - 35 de minute.
Trebuie doar sa se rumeneasca usor.


Au rezultat sase portii generoase si foarte, foarte gustoase. 😉



 Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

- se pot folosi orice fel de paste si orice "zace" abandonat prin frigider -  conditia este sa fie in termen de valabilitate 😉

- nu a fost necesar sa adaug sare sau piper. Branzeturile si mezelurile lasa suficient gust de sare si piper.

- am folosit aceasta forma de yena pentru ca are si capac din plastic si este foarte practica. O puteti gasi pe www.yena.ro alaturi de multe alte forme si tavi care de care mai atractive.

- Pastele care au ramas le-am pastrat in frigider pana a doua zi fara sa lase miros.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu