3 februarie 2015

Ardei umplut cu carne de porc si morcov


La fel ca si aici, http://leniass.blogspot.ro/2015/02/ardeidovlecei-umpluti.html dar de data asta am pus si putin morcov razuit la calit impreuna cu ceapa.... 

Am folosit:

- 11 buc ardei gras
- carne tocata
- orez
- 1 morcov
- 2 oua
- patrunjel si marar
- sare si piper
- pasta de rosii
- 1 lingurita faina
- 1 lingurita zahar
-3 sau 4 linguri de ulei
- 2 rosii pentru "capacele" ardeilor

Am spalat si curatat de seminte ardeii


Am calit in putin ulei si apa - ceapa si morcovul


Am luat cratita de pe foc si am adaugat orezul spalat, carnea, verdeata tocata, cele doua oua, sare si piper


Am amestecat bine totul


Am umplut ardeii


Desi nu era cazul, am pus capacele din rosii :) 


Am turnat apa fierbinte si i-am pus la fiert. Intre timp m-am ocupat de sosul format din pasta de rosii, faina, apa si zahar. Cand ardeii au fost aproape fierti,  am adaugat sosul in oala si am mai lasat sa fiarba aproximativ 10 minute la foc foarte mic.


Cu smantana sau nu, cu ardei iute sau nu - sunt foarte gustosi.
Eu ii prefer cu ardei iute :) 















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu