8 martie 2015

Gem de cirese cu fructoza si gelifiant


Anul acesta am facut cate o portie de gem cu gelifiant si fructoza.... asa... pentru sufletul meu.... ca sa nu ma simt foarte vinovata cand voi manca si eu la iarna 

Am avut nevoie de:

- 1 kg cirese curatate de samburi
- 1 pachet gelifiant cu fructoza

Am curatat si spalat ciresele, iar apoi le-am scos samburii.



Le-am pus in robot si le-am flecit foarte bine :) 


Gelifiantul despre care va vorbeam este acesta. 
Am respectat exact instructiunile de folosire.

 Nu va uitati ca acesta a avut cocoloase... il aveam de anul trecut - nu mai stiu din ce motive nu l-am folosit atunci.... Cu toate ca a fost cu cocoloase, s-a dizolvat foarte bine si nu a fost nici o problema :) 



Peste fructele zdrobite am adaugat gelifiantul si l-am amestecat foarte bine. 


Apoi am pus cratita pe foc si din momentul in care a inceput sa fiarba, amestecand continuu, am fiert inca 8 minute. Gata gemul!

In timp ce a fiert am adunat spuma care s-a format :) 


Am pus gemul fierbinte in borcane. Am intors borcanele si le-am pus pe capac aprox 5 minute si gata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu