13 mai 2020

Ciorba de dragavei (stevie)


Fara prea multe povesti va spun cum am pregatit eu aceasta ciorba de dragavei. 
A iesit foarte gustoasa!!!

Am folosit:

- 2 legaturi de dragavei
- 1 morcov
- felie telina (optional)
- 1 lingura pasta de ardei
- 2 fire ceapa verde
- 2 linguri de pasta de rosii sau 200 ml suc de rosii
- 3 linguri ulei
- leustean
- 1  ou
- sare dupa gust
- 1 lingura bors Podravka

Am curatat, spalat si tocat legumele. Am curatat frunzele de dragavei, mai exact le-am scos tijele de pe mijloc pentru ca sunt cam tari. Le-am spalat si le-am taiat cu cutitul fideluta si cum mi-a cazut bine 😀


In cateva linguri de ulei si putina apa am pus la calit morcovul, pasta de ardei si telina. Am adaugat si putina sare. Apoi am adaugat ceapa si inca putina apa fierbinte. Cand acestea au fost aproape gatite, am adaugat si dragaveiul. 




Am completat cu apa fierbinte si le-am lasat sa fiarba impreuna inca vreo 10 minute.
Am adaugat apoi sucul de rosii si  borsul (dizolvat in putina zeama).

Am potrivit gustul de sare si am adaugat si oul batut si "zapacit la cap" tot cu putina seama din oala.
Doar in farfurie am adaugat si cateva frunze tocate de leustean. Asta pentru ca doar eu il ador. Daca ar fi dupa mine as face o ciorba de leustean 😂😂😂




Nu-i asa ca este simplu? Gustul este minunat! 


Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



Nota personala:

- data viitoare NU voi amesteca oul cu zeama din oala inainte sa-l adaug la ciorba. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu