5 iulie 2020

Visine la borcan in suc propriu - pentru prajituri


Nu este pentru prima data cand pun visine pentru iarna ca sa le folosesc pentru prajituri. Din diferite motive, mereu am omis sa scriu reteta. Nici acum nu prea ar fi cazul pentru ca nu prea am poze, dar  vorba aia: ce-i in mana - nu-i minciuna😂

Asadar... mititele, maruntele - tocmai bune sa-ti faci treaba cu ele 😉
Am indepartat coditele si le-am spalat sub jet de apa. 
Cu ajutorul dispozitivului de scos samburi... am muncit vreo 3 ore la aceasta operatiune. 😇
Am uitat sa spun ca am avut o galeata de 5 litri plina cu visine.
  

Cand am epuizat operatiunea "samburi" , mi-am indreptat spatele, am inchis ochii pentru cateva secunde.... si tot visine vedeam 😂😂😂

Le-am scurs putin de sucul lasat si le-am pus in borcane de 370 ml. Le-am presat usor si am adaugat cam o lingura si jumatate de zahar in fiecare borcan. 
Au rezultat 12 borcane. Am pus capacele.
  

Le-am sterilizat la bain marie timp de 20 de minute din momentul in care apa a inceput sa bolboroseasca.  Apoi am oprit focul si le-am lasat sa se raceasca in apa respectiva. A doua zi am scos borcanele din apa, le-am sters si gata 😉

Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

- pentru siguranta se poate pune in fiecare borcan foarte putin salicil, dar daca borcanele sunt sterilizate corect si capacele se inchid ermetic - chiar nu este cazul.

- le voi folosi pentru chec, muffins, pentru mousse cu visine, ca adaos in diferite creme sau pandispanul cu iaurt si visine 😍

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu